זיהוי ועזרה למערכת החיסון

העיקרון מאחורי פעולת כלי זיהוי ועזרה למערכת החיסון בתקופה האחרונה (100 שנים אחרונות), חלה ירידה בפעילות של האנושות ובמקביל לא זוהתה ירידה בצריכה האנרגטית. ירידה בפעילות מחייבת ירידה גם בכמות האנרגיה הנצרכת, וזה הביא לחפש מה גורם לירידת הפעילות האנושית, למרות שהאנושות עדיין מבזבזת אותה כמות אנרגיה. התברר שהאנושות חולה ושוכבת במיטה הרבה יותר פעמים וזה מביא לירידה בפעילות. אחרי בדיקה עלו על זה שמערכת החיסון שנחלשה זה הגורם בסופו של דבר לירידה בפעילות האנושית. הובא למרחב הזה כלי שיכול לעזור לאנושות ולחזק זמנית את מערכת החיסון. זאת הסיבה לנתינת הכלי שגם מזהה וגם נותן אפשרות זמנית לחזק את פעולת מערכת החיסון. מערכת החיסון לא נוצרה להילחם באנרגיות שמקורן בגוף עצמו, אחרת לכולם היו מחלות אוטואימוניות, סרטן בנוי על אנרגיה פנימית ולכן מערכת החיסון לא תילחם בו. רק אם תהליך הסרטן גורם לכניסת זיהום שמקורו מחוץ לגוף מערכת החיסון תידרך ותילחם בו. לנו נראה שמערכת החיסון נלחמת בסרטן, אבל לא... היא נלחמת בזיהום שחדר בעקבות הסרטן. 

שיטת העבודה של כלי הזיהוי והעזרה למערכת החיסון מערכת החיסון חייבת להיות מאוזנת ולא להפריע לגוף, כשהיא יוצאת מאיזון הסיבה שהיא מתאימה את עצמה למצב שבו חדר לגוף זיהום כלשהו והיא יוצאת מאיזון כדי לבצע את תפקידה להילחם בזיהום. כל דבר זה בגדר זיהום-- חיידקים, ווירוסים, חומר זר שנכנס לגוף. המרכז הגדול ביותר של מערכת החיסון הוא במערכת העיכול. מערכת העיכול היא החלק בגוף שאליו נכנסים הכי הרבה חומרים זרים שמערכת החיסון נוצרה להילחם בהם. אוכל מזוהם תוך זמן קצר ביותר נרגיש את הסימפטומים, לעומת חיידק שמערכת החיסון תגיב אליו רק אחרי מספר ימים. בעיית האנושות שהיא כבר תקופה ארוכה מרדימה ומחלישה את מערכת החיסון כי כל החיסונים השונים או האנטיביוטיקה נלחמים במקומה, וכך מערכת החיסון נחלשה ותלויה בחומרים מהחוץ שיילחמו עבורה. 

השימוש בכלי הזיהוי והעזרה למערכת החיסון השימוש בכלי הוא אישי ולא ניתן להשתמש בו עבור מישהו אחר. לשים את שתי הידיים על מערכת העיכול (הבטן), להעלות את המסך, יופיעו 3 עמודות אנרגטיות של היסודות שמערכת החיסון משתמשת בהן, אם כל העמודות שוות מערכת החיסון לא פעילה כרגע והיא לא עסוקה במלחמה באיזה גורם של זיהום. זה המצב המאוזן של מערכת החיסון והוא לא מפריע לגוף. אם אחת מהעמודות ארוכה יותר זה מראה שמערכת החיסון נמצאת בפעילות. מאחר ומערכת החיסון אצל האנושות כבר חלשה מזה תקופה ארוכה, אפשר לחזק את העמוד הארוך ולהוסיף לו אנרגיה. לדמות כלי דמוי מבחנה ולמלא בצבע הזהה לעמודה הארוכה שבמסך ולהגדיל אותה עוד יותר. תהליך זה יקצר את זמן ההחלמה. החיסרון הוא שזה תהליך שמחזק את הסימפטומים ומקצר את תהליך ההחלמה. אחרי שהסימפטומים ירדו להעלות שוב את המסך ולראות את מצב העמודות שיופיעו על המסך, אם הן השתוו מערכת האיזון חזרה למצב רגיעה, אם עדיין יש עמודה גבוהה יותר ניתן שוב לחזק אותה ולעזור למערכת החיסון במלחמה בזיהום ולחזור לאיזון מהר יותר.