מצבר אנרגיית החיים

רוצים לחיות עם יותר אנרגיה? רוצים להזדקן בכבוד עם פחות סימפטומים של זקנה? אם כן תתחברו לכלי שייתן לכם אינדיקציה במה אתם חלשים וכדאי לחסוך ובמה יש לכם מספיק ויש מה לבזבז.  מה זה מצבר החיים כל אחד נולד עם כמות של אנרגיית חיים שמותאמת לאורך החיים של האדם. לא ניתן לשנות את כמות האנרגיה שמכיל המצבר כי אם היה ניתן לשנות ולהוסיף אנרגיית חיים למצבר אנרגיית החיים, היה האדם יכול להוסיף אנרגיה למצבר ולהאריך את חייו מעבר לסרט שהוא חתם עליו. מצבר אנרגיית החיים מכיל אנרגיה במצב פוטנציאלי שבא לפעילות לאורך חיי האדם. שימוש לא מאוזן במצבר החיים גורם לכך שכמות האנרגיה שנמצאת בו בייחוד כשהאדם מזדקן, לא יכולה לתמוך בו ואז זה מתבטא בסימפטומים שהאנושות מכירה שפוגעים באדם בעת זקנה. כמות של אנרגיית אש נמוכה תגרום לחוסר כוח, לעייפות, לחוסר רצון להתחדש, לחולשת מערכת החיסון. כמות של אנרגיית מים נמוכה תיפגע בסיבולת של האדם, חוסר רצון בכל מה שנוגע לקשרי חברה, חולשה בגוף הפיזי, בעיות עיכול. כמות של אנרגיית אוויר נמוכה תיפגע בתפקוד המוח, מהירות מחשבה, זיכרון, בכל מה שקשור לנשימה, בעור הגוף. בכל מקרה ככל שמזדקנים מצבר החיים הולך ומתרוקן כי אחרת האדם היה חי לנצח. שימוש מאוזן במצבר החיים ייתן את האפשרות להזדקן בכבוד, ולא לסבול מתופעות של חוסר אנרגטי מאחד מהסוגים. 

העיקרון שעליו מבוסס כלי זיהוי החסרים באנרגיית מצבר החיים בגלל שמצבר החיים סגור הרמטית ולא ניתן לשום שינוי, כלי זיהוי החסרים במצבר החיים לוקח את הנתונים מאנרגיות שכבר השתמשו בהן והן עשו את פעולתן, וכך כלי זיהוי החסרים מראה לא כמה אנרגיה נשארה במצבר אלא כמה מאנרגיית החיים כבר בוזבזה ולפי זה לדעת איזה מסוגי האנרגיה כדאי לחסוך ואיזה ניתן לבזבז יותר. 

שימוש בכלי זיהוי החסרים באנרגיית מצבר החיים  בגלל שכלי זיהוי חסרים במצבר החיים לא מתייחס לאדם אלא לדרך שימושו באנרגיה, ניתן להפעיל את הכלי לאחרים וגם לאדם עצמו. הפעלת הכלי מחייבת לפני העלאת המסך לחשוב על מצבר החיים ולא מעבר לכך, כל מחשבה מעבר לכך לא תפעיל את המכשיר כי עצם המחשבה הנרחבת כוללת אנרגיות שהן פעילות עדיין. מחשבה על תכולת מצבר החיים תיעשה על ידי האדם עצמו והמטפל בו יעלה את המסך. המסך יראה כמה אנרגיית מצבר החיים כבר נצרכה ואיזה מסוגי האנרגיה. 

פירוש התוצאות בכלי זיהוי החסרים באנרגיית מצבר החיים  כלי זיהוי החסרים במצבר החיים נותן תוצאות שיש לדעת מה זה אומר יחד עם זה ניתן לדעת לכוון את המשך ניצול מצבר החיים דרך התנהלות נכונה. ברגע לידתו של האדם מצבר החיים מלא עד תומו באנרגיות היסודות כי ירידה למרחב בחירה חופשית לא יכול להתנות מראש איזה מהאנרגיות יצרוך האדם יותר או פחות כי זה נתון לבחירתו. ככל שהאדם בוגר יותר כך גובה עמודות האנרגיה נמוך יותר. אם האנרגיה במצבר החיים נמשכה בצורה מאוזנת גובה עמודות האנרגיה יהיו שווה על המסך. אם אנרגיית האש נמשכה יותר עמודת אנרגיית האש על המסך תהיה נמוכה יותר, כך בעמודת אנרגיית המים וכך בעמודת אנרגיית האוויר. מאחר ולא ניתן למלא ולהשלים את האנרגיה במצבר החיים, יש רק אפשרות להבין מה משמעות עמודה נמוכה ולשנות את משיכת האנרגיה כך שהמצבר יחזיק בכוחו לשימוש ארוך יותר. השוואת צריכת האנרגיה לא תאריך את חיי האדם, אבל הוא לא ימצא את עצמו לעת זקנתו כחסר אחת מהאנרגיות.