דיאטות
 
מדוע נושא דיאטות שווה ערך הורדה במשקל לא מצליח. יכולים לקחת דיאטה מסוימת ולעשות אותה ולרדת פלאי פלאות. רק תפסיקו אותה תשמינו פלאי פלאות, וככה כל הדיאטות. כי אם רוצים לשמור על המגמה הבריאותית אתם צריכים להיות ערים לעצמכם ולא לעשות דיאטות שמתאימות למישהו אחר. כאשר עשו את כל המחקרים לגבי המזון בעולם הייתה בעיה שכולכם בעלי תדרים שונים. אתם לא בעלי אותו תדר. אתם נשמות שונות, כיצד ניתן לקחת ולעשות מכנים משותפים בצורה כזאת שלא יצטרכו לעשות כאן 8 מיליארד סוגי מזון, מאחר וכל אחד צריך למעשה בצורה הנכונה ביותר את המזון שמתאים בדיוק לו, ולא ניתן היה לקחת ולהשקיע כל כך הרבה תדרים בכל אחד מחלקי המזון שזה יתאים. זה אומר שלמעשה הבסיס הראשוני כשהתחילו לבנות את המזון כאן היה צריך להיות כזה שהיו צריכים לעשות הרבה מאוד פשרות. כאשר חיים על פשרות השאלה מאיפה באה הפשרה. כשאנו מדברים על האוכל בכללו, הפשרה הזו מצטברת כאשר אוכלים אוכל שהפשרה שנוצרה בו בבסיס לא הייתה מספיק טובה בשבילכם. ואז ככל שאוהבים יותר את החומר הזה, הפשרה הולכת ומצטברת ומפה מתחיל המושג, הגוף מפריש לי שומן. הוא לא מסוגל לנצל את זה . זה אומר שכאשר עושים דיאטה, והשומן הוא תוצר של פשרה מרגישים מאוד לא טוב. בדיאטות האלה מקטינים את סוג וכמות האוכל, אם סוג האוכל שאוכלים חלק הפשרה הוא רב בפנים מאוד לאט תורידו במשקל, וגם לא תרגישו טוב. כמה פעמים עשיתם דיאטות והרגשתם חלשים, והרגשתם בחילות וסחרחורות ונאלצתם לנטוש את הדיאטות האלו.
 
מדוע הדיאטות לא מסוגלות להשפיע, ומה קורה כשמתחילים לאכול בחזרה לאחר עשיית דיאטה. כי לא יכולים לעשות דיאטה כל הזמן. דיאטה זה דבר שאתם מחסרים מהגוף כל מיני מרכיבים, והגוף צריך אותם. המחסורים מתחילים להיות בכל סוג דיאטה שעושים. כל הדברים האלו מתחילים להצטבר. הגוף יש לו מאגרים לא קטנים (כי מתחילים את הדיאטה כשלא רזים, אחרת לא עושים דיאטה). והוא משנע את המאגרים האלו ומחלק אותם כל הזמן. שומן שרוצים להוריד אותו על ידי דיאטה, הוא לא נוזל החוצה, הוא נעלם בתוך הגוף. זאת אומרת שהגוף משתמש בזה. כל העניין הוא שהגוף מחלק את זה לכל התוצרים שהוא היה רגיל לקבל טרם הדיאטה. לכל המרכיבים שהוא צריך לקחת ולחיות מהם לקבל אנרגיה מהם. שומן כאשר הוא מתפרק הוא מתפרק לכל מיני מרכיבים ולא רק זה שהגוף אוכל את השומן כשומן. נוטים לחשוב שכאשר מחסרים מהגוף הוא ממלא את זה על ידי זה שהוא לוקח את האנרגיה מהשומן. הוא לא לוקח רק אנרגיה, הוא לוקח הרבה דברים נוספים שהצטברו שם. כי מהיכן שומן נולד? השומן העודף נולד מזה שלא מתאימים את המזון בצורה נכונה ליכולת הגוף. אתם מחולקים לגופים של אש, מים, אוויר ואדמה. מערך גוף של אש בנוי אחרת מבחינת הצריכה שלו, מאשר גוף מים, אוויר או אדמה.
 
כאשר עושים דיאטה, לא מתייחסים האם אתם אש, מים ,אוויר, או אדמה, מתייחסים לזה ששמנים. כשמתייחסים לזה בצורה הזאת, אפשר לקחת דיאטה שאולי מתאימה לגוף אוויר וליישם אותו על גוף מים. וזה יוצר מצב שהגוף לא מסוגל להסתגל לזה. הדברים שנעביר בהמשך יהיו להבין את סוגי המזון שמתאימים לסוגים של הגופים שלכם.  אתם מערבבים כל כך הרבה אחד עם השני, כך שהכול נמצא בתוך הכול. זה אומר שכדי שאפשר יהיה בכלל להתחיל את המהלך  שאנו מובילים, אתם צריכים להתחיל להכיר את עצמכם. אתם צריכים להכיר מה עושה טוב יותר לסוג הגוף מתוך האוכל שקיים, ומה עושה פחות טוב. ברגע שהדבר הזה יהיה ברור, תוכלו להתחיל לאכול נכון ולא תצטרכו דיאטות לעשות. ווהיה ויש עודפים, תעשו דיאטה שמכילה את הדברים שהם פחות פשרה ויותר מתאימים ואז גם תרגישו יותר טוב במהלך הדיאטה.
 
יש את כל האוכל המהיר, צריכים לבדוק האם האוכל הזה הוא בריא או לא, תלוי למי. אחד יכול לאכול את האוכל הזה והוא יתנהל היטב איתו. אחד יאכל את האוכל הזה ויקיא את מעיו בלילה. מדוע? הם אכלו באותו מקום, שניהם לא היו מקולקלים. אתם שונים בתוך המערך הגופי, ואם אתם לא מכירים את עצמכם יכולים להבין שאתם לא פעם ולא פעמיים, הרבה פעמים אתם הולכים בדרכים שהן לא נכונות. אחד הדוגמאות שניתן זה כל הנושא של הדגנים בעולמכם. לקחתם בחשבון שיש דגנים שהם פחות טובים כמו קמח לבן. או יש דברים שהם יותר טובים, כוסמין או שיבולת שועל. אלו דברים שאי אפשר להכניס אותם תחת קורת גג אחד של דגנים טובים או לא טובים, מאחר ויש אחד שיאכל קמח, ואפילו שהוא קמח לבן, והוא ירגיש היטב ויש אחד שיאכל את זה והוא ירגיש מאוד גרוע עם זה. לא סתם מחפשים כל הזמן את הדרך לעשות עשרות סוגים של לחמים אתם לא יודעים מה טוב לכם, מה משפיע יותר טוב, מה נמצא בתוך מאגרי השומן כפשרה, מה לא נמצא בתוך מאגרי השומן והוא מתעכל היטב. כי חלקים ממנו יכולים להיות. כשעושים לחם עם כמה דגנים בפנים, רק חלק מהדגנים הוא טוב לגוף האישי וחלק לא והוא הולך למצבורי השומן, ובטוחים שאוכלים לחם בריא. בריא למי?
 
דוגמה נוספת זה סוגי המתיקה שנמצאים. האם אחד שכל היום אוכל שוקולד האם סוכריות מסוג גומי הן טובות לו גם כן? המחבר ביניהם זה מתוק, אך שני הדברים האלה הם שונים לחלוטין. יכול להיות שבסוכריות גומי זה יצטבר כשומן, ואילו שוקולד יתעכל היטב וייכנס לתוך מערך האנרגיה הגופי שלו. ותגידו הוא אוכל הרבה סוכר, אכן נכון, השאלה מה אוכלים. זה אחד הדברים שאנו רוצים בשלבים הבאים להעניק ולעמוד על כל חלק כדי שאתם כשונים, המידע הזה ייתן את האפשרות במטבח לבשל נכון גם לכם וגם לבני המשפחה ושזה לא יצטבר כשומן, אלא יהיה אנרגיה שהגוף מסוגל להשתמש בה.
 
כל הזכויות שמורות © זאב אבירז