השפעת הקניונים
 
מדוע אוהבים את הקניונים ומה קורה בתוך הקניונים. אוהבים את הקניונים מאחר והם מגרים את עיניים. גם אם לא קונים שום דבר, זה סיפוק מבחינת עצם זה שרואים הרבה מאוד דברים, וזה נותן מענה לרצון שקיים בתוך העיניים. אבל הקניונים בפני עצמם הם לא חפים מפשע מבחינת ההקרנות ואנו נתחיל בדבר הפשוט ביותר. כאשר נכנסים לקניון יש את המדרגות הנעות. המדרגות הנעות נוסעות על גבי גלגלים שכל הזמן מסובבים אותם. הגלגלים האלו הם לא גלגלי מתכת, הם עשויים מחומרים פלסטיים מסגסוגות שונות עשויים מחומר שקוראים לו אוקולון ואלו דברים שהם תוצרי לוואי של תעשיית הנפט, הם שייכים למשפחת הפלסטיק. כאשר הם מסתובבים כל הזמן הם יוצרים חיכוך, נכון שהכלי עצמו לא תמיד עשוי דווקא מחומרים שהם גרועים. למרות שהיום כבר עושים מאלומיניום את המדרגות האלו. אך גם אם הם היו מתכת אחרת, זה לא חייב לזרום דווקא דרך המדרגות עצמן, אלא זה זורם מהמעקות המסתובבות שמחזיקים וזה עשוי מפלסטיק שמסתובב כל הזמן. זאת אומרת שכאשר עולים או יורדים בקניונים או גם במקומות אחרים עומדים ועולים ועד הרגע שלא עוזבים את המעקה כל הזמן נמצאים בתנודת קרינה מתמדת שנכנסת כתוצאה מהחיכוך של כל אותו מכשור שמסובב את המדרגות האלו. יכולים לעלות על מדרגות נעות מבלי להיעזר במעקה זה יהיה הרבה יותר טוב. אם יכולים לעלות ללא המדרגות הנעות, אלא במדרגות הקיימות שהן רגילות יותר ולא לגעת במעקות שלהם זה גם יותר טוב. מאחר וזה התחלה של הצטברות של קרינה רבה מאוד שקיימת בתוך הקניונים.
 
יש הרבה חנויות בקניונים. חנויות בגדים מסוגים שונים מקרינות פחות מאשר חנויות לכלי מטבח. אם יש חנויות לשעונים, הם מקרינים הרבה פחות מאשר חנויות שנמצאות עם כלי עבודה בפנים. צריכים להתחיל לחשוב ולשאול כאשר אני הולך בקניון האם אני יכול סוג מסוים של חנויות לעקוף אותן או להתרחק מהן, או לחילופין הם לא יפריעו כל כך, כגון חנות לדברי מאפה לא כל כך תפריע.
 
כאשר נמצאים בתוך קניון ועוברים ליד דוכן של כל המכשירים הסלולריים להתרחק מזה, מאחר ויש שמה קרינה רבת עוצמה שעולה כלפי מעלה ומתפזרת לצדדים. אם נשענים ומנסים להסתכל בחנות כזאת על כל המכשירים שנמצאים שמה, זה מכשיר פלאפון כפול 300 מכוונים לתוך הפנים. דוכנים של דברי מאפה זה לא מפריע, מאחר ולמרות שעושים אותם לעיתים בדברים לא כל כך מוצלחים, אך הם עצמם הקרינה שלהם הרבה יותר קטנה מאשר קרינה של דוכן מלא באותם פלאפונים שהם מקרינים בצורה רבה מאוד.
 
כאשר נכנסים לתוך קניון מהסוג הזה, צריכים להסתכל איך הולכים בתוך הקניון. לאן כדאי ללכת יותר. ממה להתרחק יותר. כאשר אתם נכנסים כבר לתוך הקניון כדאי לבדוק את התנהלות רצונות הקנייה, הם יותר גדולים במקומות שהקרינה גדולה יותר שמה. כשיש חנות עלובה, בצד אם תעברו לידה אם אין דבר מסוים מאוד זה לא יעורר רצון לקנות. מיעוט קרינה בתוך הקניונים משפיעה על העיניים לגבי מצב שרוצים לקנות פחות. פחות קרינה, פחות קניה. כאשר הולכים כבר לקניונים ורוצים להסתובב שמה, ככל שהולכים למקומות שהם מושכי עין יותר והם בעלי קרינה חזקה יותר, הסיכויים רבים יותר לבזבוז. מאשר אם הולכים במקום שהוא הרבה יותר נמוך מבחינת קרינה. הקניונים האלו, מדוע הם מושכים את בני האדם לקנייה רבה כל כך של חפצים? בגלל הקרינה, ובגלל היחס של קרינה מול עיניים ורצון. אלו הדברים שמחברים ביחד את זה שהקניונים משגשגים מאחר והם מספקים את הקרינה ובעקבות זה העיניים נדלקות והכסף יוצא לכיוון הקניון.
 
קרינה שואפת לעלות כלפי מעלה. זאת אומרת שהקומות העליונות בקניונים, מובילות בכמות הקרינה מאשר הקומות התחתונות בקניונים. זה אומר שהקומה הראשונה מספקת קרינה לשנייה, השנייה מתחברת לראשונה והולכת לשלישית. ובשלישית את כולם, ואם יש ארבע זה עולה לארבע. זה לא נעצר, זה הולך ועולה כלפי מעלה. מדוע זה לא יוצא דרך הגג? מאחר והקניונים בנויים בשתי צורות, או שיש גג אטום ואז לא ניתן לקרינה לצאת, או שיש זכוכית למעלה. הקרינה שמצטברת יורדת בחזרה לתוך הקניון.
 
קניונים שיש להם בסיס של תקרה שהוא עשוי מחומרים טבעיים כמו בטון, עדיפים מבחינת הקרינה על אלו שיש להם זכוכיות והם מאוד יפים ורואים את השמים דרך הזכוכיות האלו. זה לא משפר את מערך הקרינה זה הופך אותה ליותר גרועה, כי זה מחזיר. כי בטון עוצר אותה והיא מצטברת. זכוכית מורידה אותה חזרה למטה. זה אומר שקניון כאשר יש לו גג מזכוכית הקרינה בכל הקומות הרבה יותר גדולה, מאשר קניון שיש לו תקרה שעשויה מבטון. שם מדובר על הבדל בין קומה ראשונה, לשנייה, לשלישית עד הרביעית. עד שזה מגיע לגג. אם רוצים להימנע מבזבוז כסף על דברים שבסיכומו של דבר לא מבינים למה קנו אותם, לחפש קניונים שיש להם תקרות שלא עשויות מזכוכית, מאחר וזכוכית מגבירה את כל הקרינה הטוטאלית שנמצאת בתוך המרחב הפנימי של הקניון.
 
כל הזכויות שמורות © זאב אבירז